semakin hari semakin terpinggir......


even superman pun rase dipinggirkan walaupun wat baik macam mane sekalipun ramai camne sekali pun orang di sekeliling kita,if orang yang melabel diri mereka sebagai kawan if kita sakit pun tak ambil tahu..... better be alone.......

haha....smart gambar yang aku carik nie....even superman pown terase if dipinggirkan apatah lagi aku yang manusia biasa nie.....aku taw aku pemalas n tak rajin seperti korang semua,tapi aku berhak untuk hidup dan aku berhak mendapat perhatian,bukan aku nak mencari publisiti murahan, tetapi ingatlah bahawa taim susah aku ade kat korang,nie taim aku susah aku sorang2,aku taw blog aku nie memang takkan ade orang bace,konpem punye....hidup kat sini memang stres,aku rase macam aku nie salah sorang yg akan drop out,tapi aku akan cube yang terbaik untuk final....aku cube dan terus mencuba.....kadang2 aku rase persahabatan di sini semuanya hipokrit.....mungkin tidak semua,tetapi majoritinya macam tue lah....susah nak cari kawan yang menangis sekali ngn kite,kawan yg taim senang tak payah cakap lah....everi second pown ade,coz aku tak pernah rase keadaan macam nie dari sekolah,tup2 sampai sini orang kat sini wat aku macam nie,takpelah, aku masih ade ibu n abah,sayang ,adek2 aku n sayang,even ma n ayah sayang,aku tetap ade rakan2 di malaysia yang susah dan senang,tawa n duka bersama dengan aku.....aku cuba bertahan buat masa 3 tahun ini,coz aku akan cube mohon bertukar semula ke malaysia untuk tahun 4 sebab abah n ibu tak sihat sangat,so aku risau jugak lah....even aku dok jauh nie aku rase bersalah, sbb aku da tggal banyak tanggungjawab aku,untuk family n untuk sayang....maaf ye.....doakan lah saya di sini ok n sihat serta dapat jayyid 4 every single paper for final pown jadik lah...janji aku tak menyusahkan abah n ibu 4 the next 6 years.... abah,ibu maafkan along if along bukanlah anak yang baik atau anak yang dapat menggembirakan hati abah dan ibu......
''sesekali ku renung ke masa hadapan,gelap,kelam dan sunyi,tetapi di sebalik kesunyian itu ade suatu cahaya dan irama yang sangat mengasyikkan serta aku rasa cahaya itulah masa depan aku yang baik serta diselubungi kegelapan yang menyebabkan aku terus terbang tanpa arah''












0 comments:

Post a Comment

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Medical Wanderer Life's |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net | This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.