Hidup bagai rugby.....



tahun 2006/2007 merupakan tahun yang paling menggembirakan aku.... hampir kesemua tournement rugby yg aku sertai pasukan kami johan...... dengan team senior,team batch n even main untuk kuantan.... 1/1/07 aku dapat wife yg sangat bek n memahami...... nurul erlyeza binti safian.... aku menyayanginya sepenuh hati aku...... hehehe.... ape yang aku

katakan hidup bagai rugby? bagi aku,hidup kite perlu merangkak dari satu spot ke satu spot,same seperti hidup kite, kite perlu bawa bola dari satu tempat terus ke garisan try,tetapi tak semudah itu sahabat2,setiap perkara ada halangannya,if dalam rugby kite ada 15 opponent di atas padang.... setiap satu daripadanya mempunyai kelebihan tersendiri,sama seperti kehidupan,tiada jalan singkat melainkan step by step,sehingga ke try yang kita idamkan......hidup kita singkat jadi manfaatkanlah segala yang kita ade....sayangilah mereka..... cuba yang terbaik dalam hidup,jangan sia2kan peluang yang kita ade,setiap manusia telah ditetapkan rezeki masing2,its only the matter of time yg menentukan kite dapat bile........


''indahnya hidup berteman,tapi alangkah indahnya
lagi jika dihiasi perkara bermanfaat dan teman yang
sejati''


0 comments:

Post a Comment

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Medical Wanderer Life's |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net | This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.